---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

lokalita: Zulova  1989

noci: 9,   priblizna utrata: 300,- slozeni: Radek, Fero, Martin

Muj první vylet mezi osmickou a prvakem. Na zacatku srpna do Jeseniku a pak do Zulové. Vanek. Kamarádi z FM. Domluva znovu o velikonocích. Holky me ve vode vyslekaly, padající retizek ve vode. Rozseklá hlava u sutr. Martin skakal ze skály a tak.

lokalita: Strecno 1989

noci: 2   priblizna utrata: 100,-  slozeni:   Fero

V pátek z Ka. do Ziliny kolem 15:00. Dlouho jsme hledali spoj. Ze strecna na motorest , který byl poblíž. Na starhrad jsme sli jinou cestou. Spadla lzicka. Novy hrad byl v rekonstrukci. Domu v nedeli , zacalo pršet.Ferovi ve vlaku primackli hlavu mezi dvere a futra, nejednalo se o kupeckove dvere, ale o hlavni vchodove. Malem jsem vypadl z vlaku: vyhybka a otevrené dvere.

lokalita: Strecno unor 1990

noci: 2   priblizna utrata: 100,-  slozeni:   Fero, Jura

Point byl: ukázat Jurovi zkratku. Z Ka. v pátek kolem 9:00. Vyzkoušeli jsme zkrácené lyže a šli hledat vhodné místo na spaní, nebo? byl všude sníh. Šílená zima. Fero mi chtel zakapat oci voskem. V mistnosti kde jsme spali se dalo dychat tak asi do vysky pul metru, nad byl jen dym.Ráno zmrzlé louže.

lokalita: Zulova-velikonoce 1990

noci: 2   priblizna utrata: 300,-  slozeni:   Fero, Jura

Radsi si to prectete cele zde

lokalita: Zulova 1990

noci: 3   priblizna utrata: 300,-  slozeni:   Fero,

Opet prázdniny. Po 4 dnech jsme to otocili na Javorník. Fero stopl první auto v noci. Potom meteoritova smrst. Rano smerem domu stopem ale v Jeseníku jsme si spletli cestu a jeli místo na Karvinou tak na Mikulovice. Tam se rozdelujeme a jedeme každý zvlast. F. stopem a já vlakem.

lokalita: Svobodne Hermanice1990

noci: 2   priblizna utrata: 100,-  slozeni:   Fero,Jura, Tom

Kolem 17:00 z Ka. do Ov-Poruby-Op.-Svob.Her. Kolem 23:00 na míste. Pres pole na ostruvek, ale tam nekdo spal. Hledat ponorku Zlaté kapradí. Tady spíme. Pres krmelec na Kríž, po obede na Konak. Nemecká štola, zasypán otvor. Hlavou dolu. A na kamennou ruži. Pak na schovku 60 klíštat , zakouslé jen dva. Jedno v oku a druhé na zadku. Hledali jsme jezírka. Našli jsme tri. Z Jakartovic domu.

lokalita: Zlate Hory, 1991

noci: 2   priblizna utrata: 100,-  slozeni:   Tom

Tom. 16:40 busem od baráku. 16:51 vlakem. V OV hodina cekání. V OP 2 hodiny cekání. V Krnove 1 hod 15 min cekání. V Jindrichove ve Slezsku 23:40 v noci do Petrovic kde spíme. 5.30 vstáváme a jdeme na Biskupskou Kupu. Spánek na lavickách a pak do Zlatých hor. Odtud po znacce a pak odbocujeme mimo trasu, šli hledat modrou štolu. Nenašli jsme ji. Pak na Eldelštejn- Svatá Panna a smer na dolní údolí. Tam zvedám drát kde byl el. proud. Tak jsem se trosku protrepal. Pres Rejvíz do Bleskovce kde spíme. Neco mi lezlo po krku tak to ignoruji. Únava. Asi 45km pešky. Ráno pres chlapecké kameny, bílé skály na zlatý chlum. Bylo zataženo a rozhledna byla zavrená. Pešky do Jeseníku a stopem domu. Z Opavy autobusem. Jedli jsme jen stovik.

lokalita: Svobodne Hermanice 1991

noci: 2   priblizna utrata: 100,-  slozeni:   Maro, Tosa

Ukázat Markovi a Tošovi nemeckou štolu, kde jsem byl poprvé s Tomášem. Ve ctvrtek jsem si dali veci k Tošovi a v pátek po škole vyjeli do Hlucína. Orientacní bod: puštená hudba nahlas. Pak do OP. Toša na nádraží ztratil chleba, málem mu ujel vlak. Ostruvek, Zlaté kapradí, v krmelci jsem spali. Druhý den na kríž, Konak a ke štole. Do štoly jsme nešli nebo? se mi vybila baterka, Marovi svítila celou cestu a tak se mu vybila taky. Jen jedna bat. Nazpátek po kolejích do Opavy pesky. Asi 20km.

lokalita: 1. delsi cesta 1991

noci: 14   priblizna utrata: 500,-  slozeni:   Tom   Stopnute auta: 36

28.6. v pátek hned po vysvedcení stopujeme s Tomášem u Olzy. Za tri hodiny jen do OV. Vlakem poprvé na cerno. Lístek jen do Zábrehu na Morave za 60kc. Velké zpoždení.asi 6 hodin V Praze 5:30 z hl.n. na smíchov odtud vlakem v 11:00 na Karlštejn. Prohlídka hradu za 5kc. Pak k Dubu sedmi bratrí a dál hledat Ameriku. Po ceste dva delali becku, vzduchovka v ohni. Spali jsme ve štole dost vysoko. Ráno ješte jedna štola.

29.6. na modré jezírko a dál štolou na malou Ameriku (asi 20minut). Z okna chytáme ryby. Tomáš mi rekl, že štola dál nepokracuje, že tam je jen jezírko. Zpet k rozcestníku Dub sedmi bratrí. Do Královské studánky, kousek za ní spíme.

30.6. Barandovy jámy na trilobity. Pak kolem Svatý Jan pod skalou pres údolí Kacaku k berounce. Vstup zakázán k barandove jeskyni. Žádný problém, dost vysoko, T. spadla v jeskyni baterka a rozbila se. Spíme v Srbsku hned vedle kolejí. Chtel jsem si umýt hlavu , ale Berounka špinavejší než já. Vlak co 15 minut.

1.7. na cerno do Berouna, neuspešný stop, pak vlakem na cerno do Plzne. Lístek jen do Rokycan.

2.-6.7. na porte v Plzni. Do Stodu na za kámošem na vojnu. Byl ale prevelen do Plané. Na druhý den dorážíme do Plané. Donesl nám 2 lašmídy, 2 džusy, 4 horalky tak jsem se po dlouhé dobe najedli.

7.7. hned po skoncení stopujeme kolem 2:00 na výpadovce na Decin za Lochotínem. Ve 3:00 spíme do 5:00, desná kosa. Dojeli jsme až do Mostu. Do Decina vlakem ale normálne. Vedle nádraží v parku spíme ve svahu.

8.7. Do Hrenska, na pravcickou bránu odtud stezkou J.Fucíka na malou Pravcickou bránu-loupežnický hrad(metoda záda nohy) –Jetrichovická skála- mariina skála až do jetrichovic. Desne much. Spíme vedle koupalište.

9.7. koupání. Po poledni zacalo pršet pak jdeme dál na hrad Falkenštejn-Pod Suchým vrchem-Louka v tokání- Pod vosím vrchem a na cernou bránu to už byl vecer a slabe pršelo. Hledání místa na spaní, pak spíme pod malým skalnatým previsem. Strašná noc. Spím prohlý jak luk.

10.7. K hadímu kameni- do Zadních Doubic. Chteli jsme si zkrátit cestu k Soví jeskyni, tak si trošku bloudíme. Nenašli jsem ji a proto se vracíme k Turistickému mostu, kde si chytáme veceri, Tri pstruhy ve hnedé vode. Potom na Brtnický hrad –kyjovským údolím- divokou roklí k Hlubokému dolu. Spíme vedle previsu.

11.7. Strašne jsem v noci vymrzl. Zkoušel jsem spát jen tak, skoro nahý a v noci jsem omylem opustil spacák a spal jen tak na igelite. Ráno na Mezní Louku- k divoké soutesce kde jsem se svezli na pramicích Tichou souteskou. Z Hrenska busem do Decina pak stopem do Lovosic a pak na cerno vlakem. Do Prahy kolem 23:00

12.7. vlakem 0:06 ale lístek jen do Pardubic za 48kc.

Podrobnejsi pocteni zde

lokalita: Svobodne Hermanice 1991 (nepovedena cesta)

noci: 1   priblizna utrata: 50,-  slozeni:   Mazut, Tosa   Stopnute auta: 0

Sraz v 9:00 v OV-Poruba na vlakovém n. Melo nás být 9, ale nakonec jen 3. Toša a Mazut. Jedeme na Kenevík u Svobodných Hermanic. 1. den si urezávám bríška na lomu. Toša mi házel botu ve které jsem mel hodinky , která se zachytila na šutru, shánení obvazu, do nemocnice, synek s rozseklou držkou sekyrou, já musel domu , nebo? jsem se nevlezl do boty, v Op. kámoška do Ha. Tošovi rikam  at nejdou do štoly, neposlechli me.

lokalita: Vranov 1991

noci: 7   priblizna utrata: 500,-  slozeni:   Jura, Pavel, Kuris, Standa, Martin   Stopnute auta: 50

S Jurou do OV vlakem a pak stopem do Vyškova na Morave. Pršelo a to nebylo dobré na moje bríška. Na 8 krát. Dva dny v Drnovicích a pak vlakem na Vranov. Tam jsme byli 3dny (Jana. Museli jsem jet, protoze  Standa se vycural policajtum na barák, já jsem plaval pres prehradu s Janou, plavání místo prevozu, hospody jen.) pak jedeme na Brnenskou prehradu. Spíme vedle chatky kde pršelo i po dešti.

Do Zlatých Hor, Dva nedojeli, nabourali se. Nocleh ve starém baráku, chlap se sekerou. Pak do Hranic na M. hledat Mazuta. Spánek na nádru pred kterým potkáváme Pavla s Kurisem. Pak na lom Olšovec a domu. Jura s klistetem jak cip.

lokalita: Mala Fatra 1991

noci: 2   priblizna utrata: 100,-  slozeni:   Tom, Hejkal, Roman   Stopnute auta: 0

Z Karviné 17:10 do Žiliny za 8kc. Lístek jen do Trince. V Žiline 2hod cekání na vlak a pak do Kralovan opet na cerno. Ješte v pátek kousek po zelené stezce. Spíme v nejakém srubu. Ráno na Stoh pres Žebrák. T. chtel zafrejerit a nesl 3 batohy.Na stoh prilezl modrej.  Pak na Velký Rosutec, Horní diery kde spíme na korenech v brutálním svahu.Ráno pres Dolní diery do Tìrchové busem do Žiliny – na cerno vlakem domu.

lokalita: Vysoke Tatry 1991

noci: 2   priblizna utrata: 100,-  slozeni:   Tom, Roman   Stopnute auta: 0

Z Ka. v 15:59 rychlíkem do Štrby ale jen za 8kc jízdenku a 16kc rychlíkový príplatek, jen do Trince. Ješte v pátek jsme se nechali vyvést na Štrbské pleso a pak pešky na Popradské.V so. Na chatu pod Rysim a na Rysi. Po návratu na Štrbské pleso se rozdelujeme T. a Roman jeli na druhý den do Kežmaroku a já si to sbíhám do Štrby. Vlak nejel ve 20:00 ale až ve 22:00. Pokrikující holky a kulhavý já. V Žiline ve 23:30 dále 00:30. V 1:47 mel být v Tešíne ale zaspal jsem do Studénky.

lokalita: Mala Fatra 1991

noci: 2   priblizna utrata: 100,-  slozeni:   Judyn, Sklaro   Stopnute auta: 0

Po praxi jedeme z Vítkovického nádraží (teplouš) do Tešína- Žiliny-Šutovo. (Tahání sirek) Za tmy na Šutovský vodopád. Noc pod previsem. Ráno jsme chteli jít na Chleb, Kriván, Strecno, ale nenacházíme modrou stezku a tak zustáváme pod previsem. Pecená klobása 4 hod. Mytí kotlíku pod vodopádem. Snedeny všechny zásoby žrádla. Ve vlaku se rozhodujeme vystoupit bez jídla na Strecne.

lokalita: Zaluzna 1991

noci: 2   priblizna utrata: 100,-  slozeni:   Strasak, Judyn, Sklaro   Stopnute auta: 1

Po škole jdeme k Martinovy, Skláro, Judyn. Šalinou do Poruby a dál do Vítkova v noci. Hledání krmelce v Podhradí. Ten je ale rozbit proto hledáme starý tábor. Po ceste kolem reky uvolnený šutr od Martinovy nohy, málem rozbitá hlava. Brod pres zamrzlou reku nedáváme. Spánek v drevené budce, v noci hra s baterkama do ocí. Desná kosa.Ráno jdeme na hrad kde se k nám pridal nejaký vandrák jak Brno. Potom jdeme hledat štoly do Zálužné. Rychlé tempo. Postupne odpadával Strašák a Skláro , vandrák se držel a tak ho chceme znicit. Našli jsme 5 štol. Vandrák se v jedné z nich šprajcl. Pak do hospody kde máme sraz. Tam se dozvídáme, že naše kamarády nekdo poslal na opacnou stranu. Losování krátkých sirek, kdo pro ne dobehne. Prohrál jsem. Našel jsem je i s dalšími 4mi štolami. Já jsem jel stopem s Martinem do Vítkova.

lokalita: Prales Mionsi 1992

noci: 1   priblizna utrata: 100,-  slozeni:   Tosa, Blondyn, Sklaro   Stopnute auta: 0

Prelom ledna a února. Doma na ne cekám.  Cest u jim poradila Monika(toho parchanta?) Jedeme do Jablunkov zastávka. T. a B. na režijky. B. na falešnou. Honicka po vlaku. Noc v Dolní Lomné v kozím chlívku s ježkem. V noci kecání. Nevíme zda jsme došli do pralesa nebo ne. U prvního krmelce sušíme boty az mi chytla. U vlaku nacházíme vyhladovelého blondýna.

lokalita:  Zálužné, štola- okno: 1992

noci: 2   priblizna utrata: 100,-  slozeni: Tosa, Mazut  Stopnute auta: 0

20.3. Do  štoly se lezlo malým okýnkem. Pršelo. Nacházíme krmelec. V So. Do štoly. Vstup v 11:30 výstup 15:00. Komíny, plazivky, místnosti, nevíme jak se dostat ven. Bloudení. Ve druhém patre plazením 200-300metru druhý východ. Odkládáme nepotrebné veci a vracíme se zpet. Bloudení. Nacházíme komín do staré továrny, ale je vše strouchnivelé i žebrík. Nevíme kde jsem a proto se rozhodujeme k ústupu. Bloudení, cesta ven. O velikonocích se pokusíme štolu zmapovat.

lokalita:  Zálužné, štola- U Hanysa 1992

noci: 2   priblizna utrata: 100,-  slozeni: Tosa, Mazut, Strasak, Sklaro  Stopnute auta: 0

16.4.  Volný pátek proto výjezd ve ctvrtek. Chceme kamarády provést po štole. V pá. Odpoledne dovnitr. Sklárovi se moc nechce. Pak špuntoval a odmítal pokracovat.V so. Hledání štoly , která má být mezi chatkami nad hospodou. První ji našel Toša. Dolu jsme se spoušteli jen s T. a Mazutem bez osmy. Ve dvou tretinách velkého dva otvory. Dole tri odbocky. Tošova slanovací metoda. Našli jsme malé okýnko a 30 metrový komín kam pujdeme príšte.

lokalita:  Zálužné, štola- U Hanysa 1992

noci: 3   priblizna utrata: 100,-  slozeni: Tosa, Mazut,   Stopnute auta: 0

Toša, Mazut. Prelom duben kveten. V patek opet volno. V ctvrtek 20:30 dolu, smer okýnko. Hned po spušteni vim , že nevylezu sám. Dve hodiny bloudení a nazpátek. Každý se pokoušel zdolat okno asi 4 krát. T. jednou spadl na záda. Panika.  myslenka, ze nás vytáhne Tomáš , který má na druhý den prijet. Nakonec delame stupacky, ja na Mazutovi. 23:15 nahore.

V pátek znovu dole. Hned u vchodu komín dolu, dalších 35 metru. (po kolena vody, bludište,jeskyne,) Nemohl jsem se dostat nahoru. Jak jsem se popouštel po lane strhli se mi dlane a pak jsem ješte šli do plazivky a do komína úzkého na monoclánkovou baterku. Za komínem zásyp a dál úzká plazivka za kterou komín dolu i nahoru. T. a M. šli první a pak me uchopil za lýtko….. Po bloudeni nás ceká výstup ven. M. mi udelal stupacky. Nahore si ríkám, že už tam nikdy v živote nevlezu.

V tu noc se lano sušilo natažené po lese a ráno tam nebylo. Jen sekyra ve strome s lístkem (Táhnete od tech štol. Sic budete litovat. Hänke.) Po hodince a menší panice se objevil Tomáš vysmátý.

S T. jsme po chvilce šli do okýnka, na skalní mesto a zpet ke krmelci. Potom me prekecali at jdu ješte jednou do Hanysa. Štolu už máme oznacenou elektronickými znackami a tak jdeme po smeru plazivka, komín, konec. Ale konec tam nebyl. Já cekám nad nechutným komínem a oni jdou dál. Našli druhý východ v sedmdesátce. Pak se pro me vratili a spolecne šli druhou cestou. Tomáše pak posíláme zpet do Hanysa pro foták , který jsme tam nechali. Tahali jsme ho desným zpusobem nahoru. dedek

4dny. 4 krát ve štole.

lokalita:  Moravka 1992

noci: 1   priblizna utrata: 30,-  slozeni: Judyn   Stopnute auta: 0

Judyn, 15.5. Bez spacáku, bez jídla, penez, atd. 12:47 Ka.-Jablunkov. Po žluté na Kozubku-pod babím vrchem a dál po modré na Morávku. Vykopané brambory, Horící Judyn, spálený já. Usnul jsem od 7:45 do 17:00. Nejaké ženské nás chteli dostat. V 19:00 do Dobré u FM doma ve 23:10.

lokalita:  Zaluzna, stola Okno, U Hanysa 1992

noci: 2   priblizna utrata: 100,-  slozeni: Tosa, Mazut   Stopnute auta: 0

22.5. Toša , Mazut. Do Vítkova vlakem a pak po svých. V So. Hledání trámu, které potrebujeme dostat sedmdesátkou pres okno k previsu. Jeden zahucel až dolu. Do otvoru jsem se nasoukal jako první, abych mohl prebírat trámy, Dost nechutná poloha. Po stupackách pres previs, vedle komín dalších 30 metru. Zatím ješte s osmou. Bludište. Po kotníky vody pak po kolena a za jeskyní po pás. Našli jsme asi spodek hanysa. Omrzlé nohy, ztracená bota. Vylezli jsem v sedmdesátce do které se hned spouštíme. Dole jsem si všiml asi 20metrové hladké steny, kterou bych asi nedal a tak jsem to otocil. T. a M. se tam spustili, ale byli tam jen chvíli. Taky dostali zabrat. Dole mrtvá srnka.

V nedeli dofocujeme film a slanujeme se z osmi metrového mostu. Delame fotky, ale mame krytku na objektivu.  Domu kolem 13:00 T. a M. jeli stopem a já busem. Do sedmdesátky se spustím jen pod podmínkou , že mi udelají stupacky.

3dny, 1 krát ve štole.

lokalita:  Zaluzna, stola Sedmdesatka 1992

noci: 2   priblizna utrata: 200,-  slozeni: Tosa, Mazut, Strasak, Sklaro, Vodouch, Tatran   Stopnute auta: 0

Vyjel jsem v pátek z Ka. 15:14 v Bohumíne pristoupil Skláro v Ov.hl. Toša a v Porube Strašák a Vodouch. V Suchdole jsem se sešli s Mazutem. Jak Strašák videl sedmdesátku tak to otocil do obchodu pro alkohol aby tam nemusel. Stejne moc pršelo tak jsme nikam nešli. Teda sli, ale za strasakem pro pitivo.

V so. jdeme do Hanysa T. M. a . Pak do hospody, ze které utíkáme. Ješte ráno prijel Tatran na kole, opil se, pozvracel, ztratil klice od zámku na kolo, zdrhl z hospody a jel domu. Vecer se radši rozdelujeme T. M. a Vodouch šli jinam do krmelce my zustáváme.

3dny, 1 krát štola

lokalita:  Velka Evropa 1992

noci: 46   priblizna utrata: 2000,-  slozeni: Tosa, Mazut, Kaban, Tatran, Judyn   Stopnute auta: 119

29.6. Hned po vysvìdèení stopem do prahy s Kubánìm. Na 4 krát. Noc u tety

30.6., otrhaný Toša a Mazut na schodech. veèer koncert. 0:05 vlakem ze Smíchova na Krlaštìjn.

1.7. 2:30 na Americe, slaòování 40metrù, loket v hajzlu. Odpoledne Mexiko, malá Amerika, štola. Veèer akce brambory, 3 králíci, cibule.

2.7. v 16:30 na Modré jezírko a Malou Ameriku. Toša uvízlí v komínu, Mazut musel zachraòovat. Holka se zapalovaèem, hlava u stropu. Prošláplé koleno pøi útìku zpìt. Pak plaveme na poloostrùvek, pád do jámy, Vrácený celý život. Jen rýha v noze. Kaban nechápal. V noci zaèalo pršet tak spíme ve štole.

3.7. kolem 14:00 z Ameriky do Srbska, kolem Královské studánky. Toša poprvé kradl. Spíme v mrdboudì.

4.7. Do Berouna vlakem za 2kè, babina co pomalu vydávala drobné. Stopem do Plznì na 3*

5.7. s kabanem u sestry, veèer T. a M. pøijeli promoklý z K. Varù. Spíme ne baráku od sestry s vínem.

6.7. ve 13:00 stopujeme na Tábor kde spíme v opuštìném vlaku. Na 6*

7.7. Na Vranov kde jsme mìli sraz s T. a M. na hrázi. Králíci jim utekly v autì. 5*

8.7. Vranov. Veèer stan, protože nám minule ukradli kytaru, tak mi leèo, luncheon,

9.7. Smìr Náchod. Spíme kousek za Solnou vedle malinového pole. 10*

10.7. ze Solné na 3* do È. Skalice. T. a M. výstavního králíka. Koupání v rozkoši. Potom stopem do Holohlav na brambory. Dìda. Ve 21:51 vlakem z Èernožic do H.K. spíme v nákladním vlaku. 5*

11.7. Z H.K. do Sedmihorek. Scházíme se v kempu. Chytání ryb v zákazu. Policie. Noc na zastávce. 4*

12.7. T. zmatky , že nemá doklady, pak jsem mu je našel. T. si ukradl rùžové ponožky.

13.7. Já s M. do Turnova na èerno vlakem. Pak do Dìèína. V 18:45 do Dolního Žlebu vlakem. T. našel prachy v boxu. Pøevoz pøes Labe za 0,50kè. Noc ve školní náøaïovnì.

14.7.prolézání skal. 3 zápisníky. Skalní prasklina Kaban obchùzkovou metodou. Noc v krmelci. 4*

15.7. v 10:17 jízda do Sedmihorek. Noc v autobusové zastávce. Ráno na záchod a lidi venku. 7*

16.7. Do H.K. kde T. jel v antonu. Pokuta 200kè. V Libchavách skok na jedoucí vlak, posilnìni malibu a malinovým likerém. Kousek vedle noclech.

17.7. K. už jel domù tak jedu sám do Jedovnic. Na benzince sraz. Noc v lese.

18.7. K ránu zaèíná pršet tak jdeme do rybáøských budek. Stavba pøístøešku z eternitu. Babièka nám upekla ukradeného králíka.

19.7. Jedovnice, pláž, kanistr, holky a roztrhané kra?asy. Kino, kapr, nugeta, M. zvrací

20.7. . Jedovnice, pláž, kanistr, holky

21.7 Na klouzaèce si nalomuji žebra. V noci omdlévám bolestí.

22.7. . Jedovnice, pláž, kanistr, holky, odpoledne kupuji chleba s T. ten krade jogurt a vzal i mùj chleba. Problémy. Musel jsem to zaplatit já.

23.7. . Jedovnice, pláž, kanistr, holky

24.7. . Jedovnice, pláž, kanistr, holky

25.7. Hrad Holštejn, Hladomorna, Stará Rasovna, T. jel domù vlakem pro baterky. 3*, letní kino. Hanka a M.

26.7. kolem 11:00 T. s bat. . Jedovnice, pláž, kanistr, holky, letní kino.

27.7. propast Vintoky, Stará rasovna, Piková Dáma. Veèer letní kino a 7 holek

28.7. M. jel ráno pro pas. My do Drnovic za Pavlem.

29.7. v 11:00 pøijel M. šli jsme na Rudické propadání. Veèer T. a M. jeli do Sloupu obhlídnout tábor. Já zùstávám s 3 nadrženými ž. na pláži. Kolem 20:30 jedu stopem k Pikové dámì. Uøezaný zámek. 186 šprušlí. Nahoøe ve 23:45. ukradnuté lano. Spíme vedle Sloupu v poli. 2*

30.7. T. a M. jeli na Zemplínskou Šíravu a já do Brna pro prachy. Pak na Duchonku na Slovensku, kde mìl èekat Rundkvist. Pøed Prašicema stopuji motorku na 20metrù a pak v poli škodovku s minerálkami. 7*, spím vedle chatek.

31.7. Seznamuji se s 3 holkami z Bruntálu, veèer s jednou z Topolèan. Když jdu k chatkám potkávám Judyna, který tu nemìl vùbec být. Po dvou pivech jsem mìl v hlavì nebo? jsem mìl prázdný žaludek. Odøel jsem si kotník o zeï. Spíme pod chatkou.

1.8. Nacházíme Rundkvista. Každý 4,5 kg meloun a pak na pivo.

2.8. koupání. Veèer 4 holky ve stejnou dobu jsme se sešli s T. a M. ti navrhli jet do I.

3.8. Judyn si jel pro pas a já s Tatranem do Drnovic. T. a M. jeli do Brna krást. 7*

4.8. v 5:00 déš?. Sraz na nádru s T. a M. change many. A pak do Rajhradu.

5.8. stop do I. 3* do Grada.

6.8. moøe

7.8. do Alp. Spíme vedle øeky pod mostem mezi tunely.

8.8. Na Atter see. V 18:00 tonoucí.

9.8. koupání v noci J kosil.

10.8. Do Øímova se koupat. Pak do È.B. a vlakem do Chtýèan. Vlak stál jen proto že nìkdo nechtìl ukázat jízdenku. Spíme v prochcané zastávce. Voda prosakovala stropem 8*

11.8. do jedovnic 7*

12.8. . Jedovnice, pláž, holky

13.8. Kolem 10:00 do Ostrova u macochy a k Pikové Dámì. Na zámek. Ten je už opraven. J. jel domù a já na Vranov za Janou. Nic moc a tak do Znojma traktorem. Puštìní vìzni 8*

14.8. do Brna a vlakem domù v 17:00 4*

na výletì jsem 47 dní. Ve 119 autech. T. nakradl za 3500,- a M. za 2500,- stopem jsem na jezdil 3715km

Podrobnejsi pocteni zde.

D, NL, B, L, F, A: 1992,

mates

21.8. v 9:30 z OV. Ve 21:30 10 km pøed Folmavou. Noc pod støíškou chatky, 8*

22.8. v 17:00 s kamionem na odpoèívadlo, nìjaké problémy, že jede dál až v 19:30na místì jsme byli ve 24:00 ale kde, to nevíme. Noc pod valníkem s krávou. 6*

23.8. na benzince se ptáme v jakém státì jsme. Zpìt do D, a dál do B. brutální Verviers. Poté do L. noc 13km od hl. mìsta. Šneci, letadla, ferrari, 10*

24.8. do F. na ostružiny k Nancy. Noc vedle dálnice v D. 12*

25.8. do A na Atter see v 17:00 12*

26.8. koupání

27.8. v noci bouøka, ale na konec nepršelo, nìjací hajzly kopali do automatu. Èekání ve Vídni na parkovišti. Ve 23:00 v Bratislavì.

7dní, 49 aut

Zálužná: štola u Hanysa. 1992

S Tošou dáváme zápisníky na místa. 1. ke vchodu, 2. okýnko, 3. placatý komín, 4. v sedmdesátce za pøevisem. T. se hádal s dìdkem tak to musíme zabalit. Noc v Èermné.

3dny 1*štola

Zálažná: Sedmdesátka: 1992

V OV. Hl. pøistoupil Toša, v Ov Porubì Strašák a v Suchdolu n. O. èekal Mazut. Do Hanysa ještì v pátek a Strašák se radši ožral. Jak jsme vylezli tak poøád chtìl jít dolù. Hrál machry.

V So. Do sedmdesátky, dole plazivka, po hodinì zjiš?ujeme , že už jsme tam dávno byli. Veèer do Èermné.

3dny, 2*štola

Žulová: 1992

Z Liškou na rudné kde po minutì stopujeme Bartoše, se kterým to bylo døíve domluvené. Do mìsto Albrechtice odtud vlakem. V noci sbíráme klacky a na druhý den je všecky pálíme, nebo? jedeme do Tøince na chatu na kterou ale nedorážíme. Jen do Ostravy. Pak vlakem domù.

Jedovnice :1992

26.10. v pondìlí stopem s Tošou. Do Jedovnic na 6*. Veèer stavíme pøístøešek u záchodù u Hastrmana pak jdeme do hospody. T. 21:50 se nabídl, že to zaplatí, tak jsem si hned poruèil nìjaké ty piva a zelenou. Noc byl adìsná.

27.10. jel ležíme, jíme, chlastáme, kupujeme basu vikingù. Kolem 18:00 pøijel Tatran za 15 minut po nìm Mazut. V noci nás probudili dýmovnicí Strašák a Skláro.

28.10. ráno naštvaný porybný. T. kradl kolo, pomlátil se s Mazutem, další basa, hospoda, Tatran sral na strom a svítil si baterkou na zadek.

29.10. Ze strašákem jsem jel do Blanska pro film do fo?áku. Na 3*, veèer hospoda. Tatran si mastil pøed holkami.

30.10. fotili jsme se, spali na stolech, pili, jedli, vymýšleli hesla a pøísloví, noc ve strém baráku, Hanka, Strašák a Skláro jeli domù.

31.10. do Vyškova a pak vlakem domù za 26kè (na èerno).

6dní, 11aut.

Pomáháš-li jiným, škodíš sám sobì.

Kdo nekrade má za tøi, kdo krade má za osm a kdo okrádá šetøícího má za deset.

Teplý bonz je rychlejší než kulka.

D, A,:1992

17.12. Po škole stopujeme s Tošou na Brno. Druhé auto mu to chcíplo pøed Krmelínem, nìjaké problémy. Zkoušeli jsem stopovat dál, ale už byla tma tak jedeme na druhou stranu na vlak. Za Nezamyslicemi nás vyhodili z vlaku. Spíme v Rajhradu. 3*

18.12. Na 2* do Vídnì. Dlouho hledáme dálnici, policajti, 3 metrový plot. Na èerno šalinou 31 Do Kolína stopem a pak vlakem k tetì. 4*

19.12. Na Pankráci v hospodì T. ukradli výšku. Na 1* do Plznì. Spíme na Sulkovì.

20.12. Do chamu pøed Regen pak zpìt. Noc v mrdboudì. 11*

21.12. Já jel vlakem domù T. stopem.

5dní, 22aut.

F, CH, I, A: 1993

19.2. Toša. Jarní prázdniny. Z Ov na 2* do Plznì za sestrou.

20.2. Bus do Plznì nám ujel. Pøes Železnou Rudu, Stutgart, Strausborg. Na harnicích stopujeme anglány. 17*

21.2. D Paøíže kolem 1:00 ve 2:45 u Eifelovky. (Funes, na lavièce pak zaèalo pršet, žízeò, ceny na vrch: 18,34,52 odpoledne stopujeme na Dijon 2hod 30min., doga, kluk boso) spíme až za Mulhouse pøed Belfortem. 6*

22.2. Smìr na švýcarsko, pak si to rozmýšlíme a jedeme na D. Hranice do D. pìšky a pak smìr na CH. Ty pìšky nešli projít. Do I. Noc vedle dálnice, za svodidlem. 8*

23.2. do Benátek. Karneval, do Udine veèer. 7*

24.2. pøes Tarvisio do A pìšky. Klagenfurt a Toša furt to je ono. Pøes Graz 20 km za spíme pod mostem. 8*

25.2. Do Vídnì. 100 ATS na metro. V Mikulovì se rozdìlujeme a v Brnì scházíme. Z Olomouce jedu vlakem a T. stopem. 6*

7dní, 54aut

Budapest: 1993

6.4. ve škole zaøízené volno, do Bratislavy na 2*

7.4. do Komárna. Hranice pìšky. V H. problémy s policajty na dálnici. Pøes Tatabaniu do Budapeštì. V Porogu se rozdìlujeme brutálním zpùsobem. Já pomalu do Komárna. Tam toša v hospodì. 13*

8.4. z Bratislavy do È.B. na 18ku, která se už nevaøí pak do Chotýèan. Šílená hospoda. 8*

9.4. pøed Brnem se rozdìlujeme. Z Olomouce vlakem. 5*

4 dni, 28 aut.

San Marino: 1993

16.6. s Kurilou vlakem do È.B.

17.6. È.B.- Vilach 8*

18.6. Vilach-nìjaké mìsto pøed Gradem, 10hod. pøes hranice pak po zelené. 9*

19.6. Grado a smìr na Venezii 3*

20.6. Na ostružiny, tam a zpìt. Pak Sistiana 2*

21.6. Sistiana

22.6. Sistiana

23.6. Sistiana

24.6. Casena na 6*, probuzení traktorem.

25.6. San Marino na 3* ze S.M. na 5* do Ponteby. Bunda oknem ven.

26.6. Linz 5*

27.6. Linz-È.B. a pak vlakem na 1*

12dní, 48 aut

Maroko: 1993

19.7. Praha, víza 2* (avia)

20.7. víza

21.7. 20km. Za Metz (50Fr) 8*

22.7. Paøíž v 15:30 na 4*

23.7. Royan 2*

24.7. za Bordouax na 4*

25.7. 40 km pøed Madrid 8*

26.7. pøes Madrid do Navalmolar 3*

27.7. vlak+ bus do Cacares na 1*, pak na Potrugalsko tam zpìt na 2* na 1* do Badajos(4000pst) langusty, chobotnice, pivo

28.7. autobus+ vlak do Algeciras

11.8. 0:35 vlakem domù s kopøivkou

24 dní, 57 aut

Radhoš?: 1994

14.-15.4. s Ríšou na kole. Poprvé. 140km.

RAKOUSKO

pøes: Nìmecko

Jel jsem s Radimem Novotným na kole, datum ???. Vlakem do Strakonic na èerno, pak jsme jeli pøes Lenoru do Passau v Nìmecku pak do Rakouska na Aterr see a domù pøes Linz do Dolního Dvoøištì. V Budìjovicích jsme se rozdìlili a já jsem jel do Plznì trvalo to asi 10 dní.

ITÁLIE 1995

pøes: Rakousko, Slovinsko, Maïarsko, Rakousko

Jeli jsme na kole s Lišákem datumy už neznám, do Itálie jsme dojeli za 5 dní. etapy byly:134,90,90,90,174, do Itošky, tam jsme byly 4 dny a jeli domù pøes Slovinsko,Maïarsko, do Rakouska a dál do Bratislavy.

USA 1995

ZÁVÌR PO USA

vlakem a autobusem jsem najezdil asi 12879 mil a to je 20696 km

byl jsem v 18ti vìtších mìstech

byl jsem na tøech letištích

za amtrak jsem utratil asi 587$

za autobus 99$

walkman 93$

diáø 93$

blbost 200$

jídlo,vstupy,piva,metra asi 306$

ALPY 1996

Rakousko

S Radanem na kole. Z Dolního Dvoøištì pøes Studánky, na Aterr see Radana chytlo koleno a už jsme jeli domù. Pøes Linz pak jsem jel za Majkou do Eše. Celkem to bylo asi 10 dní.

PAØÍŽ 1998

Nìmecko,Francie

6.3. Jsme vyjeli s Majkou vlakem do Plznì

7.3. na 6* do FR.

8.3. 1* do Paøíže, byli jsme v Paøíži a pak na 2* do Metzu

9.3. v noci zima zaèali jsme stopovat ve 4 ráno na 2* na hranice pak na 2* do Chebu a pak 3* do Plznì.

10.3. Sulkov

11.3. Sulkov

12.3. dopoledne Plzeò tam a zpìt na 2* a pak Weiden i.d.O.

13.3. do Prahy ze sulkova na 2*

14.3. domù vlakem v 12:33

ZÁVÌR: celkem jsme jeli ve20 autech

CHORVATSKO 98

Rakousko, Slovinsko, Itálie

23.5. ze Stonavy do Duga Uvala za 13 hodin autem s Ros?ou a 2* s Ivetou (asi 850km)

24.5. Duga Uvala

25.5. výlet do Puly, potápìní

26.5. Duga Uvala, potápení

27.5. Duga Uvala, potápení

28.5. vyjeli jsme do Itálie za strejdou od Ros?i, 85km pod Milánem, (Sarmato) asi 600km.

29.5. Sarmato

30.5. Sarmato>Karviná (asi 1200km)

MATURITA 1998

23.7. z Ribes de Freser do Andorry la Velly na 2*

24.7. z Andory do Lleidy na 4*

25.7. Lleida (práce nevyšla) do Madridu na 1* spali jsme u Huga

26.7. Jeli jsme do Madridu koupili lístky na Bus do Lisabonu dostali jsme 6000 pts. malá prohlídka mìsta z auta, veèer prohlídka noèního Madridu +pivo

27.7. prohlídka Madridu odjezd do Lisabonu v 21:00

28.7. pøíjezd mezi 4-5 ráno, spali jsme u letištì, z Lisabonu vlakem do Vila franca de xira a pak na 1* do Porto

29.7. z Porto do Cete na 1* (1. KRIZE) zase 2 známé teï v Portugalsku (nocleh, sprcha, jídlo...)

30.7. koupili nám lísky na bus do Bragancy, odjezd kolem 15:00 z Bragancy na 1* 3 km daleko

31.7. v noci nás napadla armáda mravencù, na 4* do Burgosu (most)

1.8. na 4* do Zaragozy Už mì nebolí záda, ale krk

2.8. Zaragoza +Ibuprofen, Martin zadupal cestu spíme v Zaragoze

3.8. na 1* do Lledii práce zase nevyšla (2.KRIZE) Pak nám zastavily 2 holky a domluvily nám další auto za jízdy na Montserat na 2* (hodný pejsek nás chtìll sežrat)

4.8. na 1* nahoru na Montserat, spali jsme u køíže (komáøi)

5.8. Montserat (skály) veèer na 5* do Vicu (komáøi)

6.8. na 1* do Lloret de Mar

7.8. Lloret de Mar (!!!potápìní!!!) praskl mi bubínek

8.8. na 3* pøed Fr. hranici (L'Empordá) (3.* KRIZE)

9.8. (4. KRIZE) 1* pøed Nimes veèeøe na pláži

4.1. projíždka džunglí, do Phuketu, noc v pláž. hosp

5.1. pomoc s deštníkama, potápìní, noc v pláž. hosp

6.1. do Krabi chtìl zaplatit 300 b. (100b) lodí na ostrov Rai Rai

7.1. Rai Rai (celkem 1160km)

8.1. Rai Rai, lezeni

9.1. Rai Rai-Krabi-(za 50B) -Trang,

10.1. Trang-Malaisia-Alor Setar spali jsme u èíòanù

11.1. vyvezli nas az k George town, do nejakeho mesta, bus do K.L.

12.1. do Kuala Lumpuru a pak do Melaky lodìnky za 38 USD

13.1. do Indošky, cip synek, busem do Padangu, šílenství

14.1. Padang, s Massem na kolejích

15.1. na vodopád, už nám to leze na nervy že jsme støedem pozornosti

16.1. prales, pijavice, s domorodcema na šutr uprostøed rýž. polí (šílenost) kácení palmy, veèer pokr,

17.1. potápìní na ostrovì

18.1. koøenový most, bracha už je na bombu, první brutální déš?

19.1. Relaxace, pivo, dopisy,

27.1. odezd do Bengkulu, Sokol zadupal filmy v Ipuhu, hotel

28.1.Bengkulu, hotel

29.1. do Bukit Kaba, u dìdy, krize na jídlo

30.1. celý den v kamionu i noc.

31.1. celý den v kamionu, do Kota Pinang, cip uèitel

5.9. do Datong,pøestup v Jining, hotel ze 120,- na 30,- za noc Yan

6.9. Datong,pagoda,mìsto ve skále,taxi povodeò, 45% za 16kè-šit, hotel,

7.9. Datong, taxi do bud,chramu na Pagodu a do Pekingu

8.9. Peking, astr, amb., vypump. žaludek.

9.9. Peking, amb. zoo.,domluva let. v hotelu, vodka+pakist. èínská z.